Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Μπινελικέισον

Επειδή γενικότερα ό,τι κοροϊδεύεις το λούζεσαι, νομίζω ότι θα πρέπει να το κόψεις το άθλημα.
Νταξ. Δεν ποστάρω και καψουροτράγουδα στο φατσοβιβλίο γαμώ την πουτάνα μου. Είναι μία που μα την παναγία θα την διαολοστείλω, τιγκα στον Καρρά και την Πέγκυ Ζήνα και δώστου "δεν αντέχω" και ξαναδώστου "σ΄αγαπώ ακόμα" και ξαναδώστου "τα βεγγαλικά σου μάτια" (τα μπουρδέλα), νταξ κυρά μου και μεις πονέσαμε, δεν κάναμε έτσι.
Σόρι για τα γαλλικά ρε παιδιά αλλά έχουμε και μία άλφα παιδεία που δεν μπορεί να κρυφτεί.


Πέρα από αυτό, κλείνω περίπου σαράντα ώρες όρθια- ξύπνια εννοώ, γιατί έχω κάτσει και επί του καναπέως λιγάκι. Έχω γίνει λίγο ζόμπι. Η κατάθλιψη μας χτύπησε την πόρτα. Δεν είναι τίποτα, θα περάσει. Όλα περνάνε. Ένα μόνο δεν περνάει και αυτό δεν τολμώ ούτε να το σκεφτώ. 
Κυρίες και κύριοι, όλα γίνονται για κάποιο λόγο και ακόμα δεν έχουμε μάθει αυτόν το γαμημένο το λόγο. Το σύμπαν έχει μπλακ χιούμορ και τέτοια. Και άλλες μαλακίες που διαβάζουμε και τις πιστεύουμε, ή όχι, αναλόγως του τι μας βολεύει.


Ρε πάλι σόρι για το γαλλικό, αλλά δεν ξέρω τι έπαθα σήμερα.
Ρε συ φλονς τι κάναμε σήμερα στο γαμομάθημα γιατί σε έχω και έννοια..





8 σχόλια:

Jerry Jedelou είπε...

ρε παιδιά σόρι κιόλας, η εν λόγω μόλις έγραψε σχόλιο σε ένα τραγούδι
"ανηφόρα η ζωή κατηφόρα εγώ"
ε πείτε μου έχω άδικο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
άντε στο διάολο..

Flonsavardu είπε...

χαχα, εγώ τους έχω συνηθίσει πια.. γελάω και από πάνω!

στο μάθημα... νομίζω καλά. δηλαδή σίγουρα το περνάω, ντάξει. :) χιχι.

(περιττό να πω ότι το ενδιαφέρον σου με συγκινεί!)

kathysteras είπε...

Εεεμ για κατι τετοια υπαρχει η αποκρυψη. Εχω γλυτωσει απο ραπερ-ξαδερφο και κολλημενο γαυρο φιλο ετσι. Παντως οι καψουρηδες ειναι οντως οι πιο ενοχλητικοι απ'ολους. Απο κοντα ακολουθουν οι ευαισθητοποιημενοι, οι φιλοσοφοι και οι κουιζακηδες.

Jerry Jedelou είπε...

@φλονς
μπραβο καμάρι:-)

@κάθυ
φιλοσοφοι... άλλοι από κει..
κουιζάκηδες.. τι είπες τώρα!

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

Πόσες φορές έχω σκεφτεί και γω αυτό με τα σκυλομπουζουκοτράγουδα. Και έχουνε και το χούι να τα ποστάρουν το ένα μετά το άλλο. όλη η οθόνη γεμίζει. μπλιαχ

Jerry Jedelou είπε...

ναι ρε αγάπη,
το ένα μετά το άλλο- καπάκια!!!
έλεος!

amalthia είπε...

πόσα έχω χάσει...θα επιστρέψω με ησυχία.

αυτό είναι απειλή.

α χαιρετίσματα στην κατάθλιψή σου απο την κατάθλιψούλα μου.

Jerry Jedelou είπε...

ευχαριστούμε για τα χαιρετίσματα!!!
μη μας απειλείς εμάς!!