Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Ξανθούλα

Ξανθούλα, όταν διαβάσεις αυτό το μήνυμα θα ξέρεις ότι είναι για σένα..
Όταν κοιτάω καμιά φορά πίσω και σκέφτομαι εκείνη την ημέρα που γράφτηκες εκπρόθεσμα στη σχολή ενώ εγώ είχα πάει στη γραμματεία για να ρωτήσω κάτι, ξέρω ότι αυτό έγινε μόνο και μόνο για να σε συναντήσω. Όταν η μαμά μου παραγέμιζε το πορτοφόλι μου με πρόσθετα χαρτόσημα "μήπως μου χρειαστούν", ήταν κι εκείνη μέσα στο παιχνίδι της μοίρας για να έρθουμε κοντά. Γιατί αλλιώς πώς θα είχα εγώ το φιλεναδάκι μου τώρα;
Τη μέρα που βγήκαμε πρώτη φορά στο Θησείο με ρώτησες αν με το αγόρι μου είχαμε "κανονικές σχέσεις" (!!!) Έντεκα χρόνια μετά έχουμε συζητήσει τα πάντα...
Είσαι η πιο στριμμένη γυναίκα που ξέρω, είσαι ντούτσε με τα όλα σου (εντάξει κι εγώ είμαι ξινούλα), είσαι το απόλυτο καρκινάκι (δυστυχώς) και ένα σωρό άλλα. Θυμάμαι μια φορά που μου είχες πει στο τηλέφωνο " κοίτα εγώ δεν είμαι Μητέρα Τερέζα, εγώ είμαι καλή μαζί σου γιατί σε αγαπάω"- εντάξει στριγκλίτσα μου, το έχω καταλάβει!
Είσαι όμως εσύ. Και ε σ ύ έχεις άλλα τόσα +++. Είσαι η χημική μου αντίδραση ρε παιδάκι μου- με σένα νιώθω πάντα εγώ, νιώθω ωραία, μου αρέσει να είσαι κάπου εκεί. Ήθελα να σου πω ότι σε αγαπώ πολύ. Την περίοδο που θα ακολουθήσει, επειδή θα μου σπάσεις τα @#$%, όταν θυμώνεις καμιά φορά χωρίς λόγο, να ανατρέχεις εδώ και όταν θα το βλέπεις γραμμένο θα σου φεύγει ο θυμός: Σ ' ΑΓΑΠΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: